11 Ekim 2014 Cumartesi

Yeni aldığım Pastel ojelerimmm :)

Merhaba dostlarım



    Nasılsınız :) Şu an hiç takipçim yok gibi gözükse de biliyorum ki yazdıklarımı okuyan birileri var. O yüzden ben de daha fazla dayanamadım ve ilk incelememi buraya yazmak istedimmm. Evet bloguma (o yazdığım saçma ilk yazımı saymazsak :D) yeni aldığım ojelerimle başlamak istiyorum sevgili blogseverler...

     Evet o gün yine Kızılay'da mağazaları gezerken yine dayanamadım ve şu aşağıda görmüş olduğunuz şirin mi şirin ojeleri aldım kendime...


Şimdi gelelim nasıl olduklarınaaa. Mor olan gördüğünüz gibi Pastel'in 49 numarası diğeriyse 141 numara. İkisini de renklerini çok beğendiğim için aldım zaten mora bayılırım, pembeyi de o tonda kıyafetim fazla diye aldım...



Ojeler gayet güzel özellikle mor olana acayip bayıldım. Ancak tek kat sürmek sürmek yetmiyor bu benim için olumsuz bir yan oldu çünkü ojeleri fazla taşırırım ben. Ama mor olan koyu renk olduğu için çok sıkıntı olmuyor ama pembe olan çok şeffaf durdu. 



    Buna rağmen ben ojeleri çok beğendim. Sırf renkleri için bile alınası ojeler ;) Hem de beklediğim kadar çok çabuk kurudular, şaşırdım :O Ojelerin sırf çabuk kurumuyor diye matte oje kulanırım ben. İnşallah bir yazımda da matte ojelerimi anlatırım sizlere...

Alıp almaması size kalmış :) Bi dahaki yazımda görüşmek üzereeee <3

Takiplerinizi bekliyorummm :))

                                                           Şekerli Ruj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder